En utekväll på Hamnplan

Eftersom att en utekväll måste ha en förfest så var det en liten förfest hemma hos Malin (alias nöten) med nuggetsmål och en konstig skräckfilm. Förfesten resulterade i att jag blev lite lullig. :P Sen var det dags att dra vidare till Hamnplan där vi mötte Elin och hennes syrra. Eftersom att det var fredag så var det rätt mycket folk ute och det gör givetvis det hela mycket roligare. Nu är det då dags å berätta om själva utekvällen! :D

Ett litet tillägg till utekvällen på Hamnplan  Jag och Nöten = Piff & Puff

Man blev då bjuden på en shot av en kille som jag knappt pratade med, men god va den! Sen så va jag ju bara tvungen att tvinga Carlsberg att bjuda på en cider! :P Eller jag tvinga inte precis han... Fick nog cidern bara för att han gjorde bort sig lite. Tänk er själv: snubben fråga mig "har vi haft sex?" Jag tittar på han som om han är dum i huvudet å svarar utan att tveka "verkligen inte!" Självklart skämdes han lite... Jag skrattade mest åt hela situationen! :P Jo! Jag hälsade på en som jag verkligen inte hade tänkt att hälsa på också... Men jag kan ju lugnt säga att jag är grymt stolt över mig själv!!! :) Dock så skulle jag kanske inte ha typ sprungit iväg som jag gjorde när han tänkte säga någe. Men hallå? Jag sa iaf hej! Plus att jag skulle kanske ha låtit bli att gå in på FB efteråt som jag gjorde... Hehe......
Efter krogen var det MAX som gällde (pinsamt eftersom jag extra knäcker där ibland). Där mötte vi nån snubbe.. Fråga mig inte vem han va! Efter MAX gick Elin hem till sitt och Malin och jag drog på efterfest. En efterfest som jag nog kunde ha skippat nu så här i efterhand... På väg hem från efterfest hade Nöten och jag ett snack med några poliser som stannade vid oss. Vilket kanske är det sista man vill möta när man inte är särskilt nykter... :S Jag hade även ett samtal med en gammal kompis... Fattar inte varför jag jämt hamnar i det spåret hela tiden! Liksom, life goes on! Men jag verkar inte ha lärt mig det riktigt ännu... :/
En sammanfattning av kvällen: Det var skit roligt!!! Synd att inte Elin och jag umgicks så mycket bara... Det enda positiva med det egentligen är att då måste vi göra om det! ;)

Elins syrra, Elin å jag Elins syrra, Elin & jag


Jag måste bara tillägga en sak... Eller en fråga snarare... Hur sjutton kan man va ett hot mot någon som man inte ens känner? Och som man inte ens bor på samma ställe som? Jag är jätte ledsen men jag fattar det verkligen inte... :/


Kommentarer
Postat av: Maddie

Så snygg bild där (den översta) :P

2008-04-06 @ 22:01:06
URL: http://maddie88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0