Inte igen...

Japp, då va jag ju tebax igen då! Har ännu inte lärt mig att man ska blogga varje dag :/ men jag vill ju ha någe mer meningsfullt å berätta liksom... Dock vet jag ju inte om det jag tänkte blogga om nu e så meningsfullt, men men!

Alla ni som känner mig vet allt om min mammas situation. För er som inte känner mig så kommer det här en liten snabb genomgång: Min mamma har haft ett rent helvete det senaste året. Först började det me att hon fick störtforsningar av blod från både näsa å mun så det blev ett antal besök hos akuten tills hon blev inlagd. Fast läkarna kunde ändå inte säga va felet va. Sen var det bra ett tag, tills innan jul då hon fick reda på att hon hade en blodpropp i vänster vad. Som om inte det va tillräckligt fick hon i början av februari reda på att hon har cancer i bukspottskörteln å att hennes enda chans e cellgifter. Efter det har hon varit inlagd två gånger. Men nu e hon äntligen hemma! <3 Men igår började benet, som hon har blodproppen i, att svullna å nu e det verkligen enormt! Fortsätter det att va så där så måste hon åka in...IGEN! Asså jag vill inte verka ego men: HALLÅ? Jag fyller 20 år nästa onsdag å jag vill verkligen att min mamma ska va hemma då för hon va bortrest när jag fyllde 19... Livet går verkligen inte som jag vill... Det verkar bara paja för mig! Jag kan helt ärligt säga att jag inte kommer klara det om det ska fortsätta gå åt helvetet hela tiden...! :(

Nu ska jag gå å tvinga bort huvudvärken!
Höres

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag förstår dig.. Man vill ju att ens 20 årsdag ska vara helt underbar! Jag HOPPAS att din dag kommer bli helt underbar!! Vill verkligen att du ska ha det bra!
Massa stora kramar

2008-04-29 @ 13:02:28
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0