Jag saknar mina vänner...

Det hela började för ett par dagar sen då jag vakna å såg ut. Det va skit fint väder ute å jag tänkte "jag måste ringa Marika å se om hon vill ta en prommenad me mig", men så kom jag på att hon e ju massvis me mil ifrån mig - nämligen i Spanien. Sen igår, eller mer i förrgår, så börja jag känna att jag sakna Emma me... Jag sakna henne sist hon va iväg me, men det va så härligt å träffa henne i vintras att man får fram alla underbara minnen man har ihop liksom :) å så skrev jag till henne att jag sakna henne, för det har jag aldrig gjort riktigt förut. Å hon svarar: "saknar dig me! tråkigt att inte ha nån att larva sig me". Det värmde kan jag ju säga å jag fick helt seriöst en tår i ögat! <3

Jag saknar den gamla goda trion (Emma, Marika å jag). Visst, jag har andra underbara vänner å det finns andra vänner som jag saknar me, men det e någe speciellt när man har kännt varandra så länge å hängt ihop ett bra tag som vi har gjort. Så nu hoppas jag på att vi tre kommer att få mycket tid ihop i sommar. Trots jobb, semestrar å andra planer som förmodligen kommer krocka me allt. Men vänner håller ihop å vått å torrt å inget kan hindra dom från att träffas - eller hur? :)

Jag saknar er å jag älskar er! Härliga tider!


Så Emma & Marika om ni läser detta! : Jag saknar er å jag älskar er! Å jag längtar som fan efter i sommar då vi alla 3 kommer att träffas igen! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa...det är tråkigt när ens bästa vänner inte är på samma plats som en själv.. Hoppas ni får många roliga dagar i sommar!
Ha en fin helg sötnos!
Kramar från mig

2008-04-11 @ 12:40:20
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se
Postat av: Marika

Naaaw

2008-04-11 @ 22:32:47
URL: http://marika.austur.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0