Myspys på Skafferiet å huvudspöken...

Idag träffade jag Elin sötnos! :) Vi fikade på Skafferiet (som vanligt) å självklart blev det varm choklad (vi borde snart få gratis påfyllning asså...) å bakelse! Haha xD vi hamnar på nått sätt alltid där! :P Vi har så mycket å prata om å att vi möter vissa folk gör inte precis att vi får mindre att prata om, hehe. Ni vet sånna där frukter som e små, runda å oranga? Dom heter typ phyllis eller någe.. Iaf, me en sån fick Elin veta hur jag e i sängen. HAHA! xD Jag dör av bara tanken hur det måste sett ut asså... Å nej, jag gjorde det inte me vilja å nej jag e inte så i sängen. Men kul va det iaf! Jag fick även en fråga av Elin som jag inte kan svara på ännu... Måste tänka igenom det noga! Plus att det måste bli så som jag hoppas för att det ska funka oxå! *hoppas!* När vi fikat klart så var vi ju tvugna å ta en liten promenad å motionera bort allt onyttigt (fast det va ju faktiskt frukt å bär på bakelsen!), så vi tog en promenad ner på hamnen å genom innerstan. Sen stannade vi till på Botaniska trädgården å bara njöt av det fina vädret å stämmningen! Å självklart av sällskapet me! ;) Sen en sväng in på OBS å handla lite å leka lite me leksakerna där! :D Älska leksakerna som låter å blinkar asså! <3 Sen va jag å Elin dock tvugna å säga hejdå för hon skulle jobba å jag skulle träffa nöten. Men nästa gång blir det picknick me såpbubblor! ;)

Asså jag svär på att det spökar i mitt huvud! Eller tänk er att det finns en person som vägrar lämna ert huvud så att det stör er när ni ska tänka på annat eller göra andra saker? Jag har typ två sånna spöken... Den ena har jag ingen aning om va det gör i mitt huvud egentligen men det andra e jag mer skit sur på för att det inte bara kan ta sitt pick å pack å dra! Jo, den som spökar mest e spöke nummer 2. Helt ärligt så tror jag att det e mitt fel att det ännu e kvar för jag vill nog inte riktigt släppa taget... Ännu en sak jag måste göra innan jag fyller 20! :) (vilket jag gör om 23 dagar för er som vill veta) Nej fy fan, inget jäkla huvudspöke ska klara av å trycka ner mig! Har inte vissa personer klarat det så ska verkligen INTE spökena klara det heller! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gillade din filosofi om den "nyttiga" bakelsen ;) kan bara hålla me dej om att huvudspöken bör utrotas, kvickt! ha de bäst bruden! min alldeles egna Bridget Jones hehe

2008-04-15 @ 21:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0