Tankar om VVV-drömmen...

Asså jag vet inte varför alla ska ha så bråttom så fort dem träffar nån å e nykära? Liksom det blir en vardag me sopor, disk, gräl å irritationer me... Varför tänker ingen på det? Vill alla ha VVV-livet vid 20-års ålder? :S Förlåt men jag fattar det verkligen inte... :/ Klart jag me vill ha nån å mysa me men varför nöja sig me första bästa liksom? Jag vill ha ett liv å leva det innan jag skaffar ungar. Plus att jag vill kunna ta hand om mitt eget liv innan jag msåte ta hand om nån annans liv oxå. Palla!

Idag såg jag filmen "Good Luck Chuck" å där hade de ett bra citat: "Om du älskar något så låt det gå". Jag gilla det så mycket så jag skrev det på min msn. En liten stund senare så skrev min boytoy (inte mitt förslag...!) en jäkla bra grej. Nämligen det här: "Om du älskar någon/något låt den flyga iväg från din hand som en fågel. Om den kommer tillbaka är din kärlek besvarad och om fågeljäveln inte kommer tillbaka kan man bränna ner hela skogen..." Det lät riktigt bra tycker jag!

Så en hälsning till alla "nykära" där ute: Ta det lugnt! Ni hinner leva ihop för resten av era liv om ni vill det! :) Men det blir en vardag till slut å tar ni det lugnt så e chansen större att ni klarar den!

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0