Back to reality...

Jahapp, då va det back to reality då... Känns liksom weird, på någe sätt, att sova i sin egen säng å gå ner å se lite tv å se väskan stå där tom på golvet. Blir nästan som ett hån att man e tebax till verkligheten igen :/ jag kan inte förklara Nicos å min road trip... Den var helt enkelt UNDERBAR! Å kan ju avslöja att vi båda grät på hemvägen för ingen av oss ville hem igen.

                   

                     Jag vill fly från verkligheten lite till...
                     
                                                                             

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Jag vet precis hur du kände då vännen, håller med dig till 100%, shit vilken vecka vi hade! PusseliPuss

2008-11-21 @ 17:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0