Isn't that ironic...

Har ni hört Alanis Morissette - Ironic?  Det e en väldigt bra låt faktiskt... Allt i den stämmer ju in! Här en liten bit ifrån låten som jag tycker e bäst:

A traffic jam when you're already late
A no-smoking sign on your cigarette break
It's like ten thousand spoons when all you need is a knife
It's meeting the man of my dreams
And then meeting his beautiful wife
And isn't it ironic, don't you think?
A little too ironic and yeah I really do think


Jag kan berätta en sak som har hänt å som e riktigt ironiskt! Enligt en tidning så ska min turdag va den 18:e augusti, vilket e dagen efter då Nicolina å jag har åkt iväg på vår roadtrip. Då skulle jag kanske ha gjort en sak, men nu har saker hänt som gör att jag inte kan göra det jag hade tänkt mig... Så nu kan man ju undra - kommer jag att göra det iaf å allt kommer bli bra för att det e min turdag? Eller... Kommer jag inte göra det å därför blir det min turdag? Tål att tänkas på!

Men visst e det typiskt/ironisk att när man ska göra en sak som man har sett fram emot å man ser att det dessutom ska bli ens turdag, sen hux flux så händer saker som ändrar ens planer helt! Bajs säger jag bara... Bajs!

Kommentarer
Postat av: ...

SLUTA O VARA PESSIMIST !! OM DU VERKLIGEN VILL ATT POSITIVA SAKER SKA HÄNDA SLUTA DÅ O SE ALLT PÅ ETT NEGATIVT SÄTT..



fortsätter du såhär lär väl aldrig något positivt hända dig om du inte ändrar ditt sätt o tänka på.



Mvh



En Anonym Bloggare

2008-08-05 @ 19:58:24
Postat av: Ägaren av denna blogg

kära anonyma bloggare

det e ju kul att du läxar upp mig om hur jag får å inte får tänka eller skriva i min egen blogg å sen inte ens vågar säga vem du e så jag får en chans att svara. om du nu tycker att jag e en sån pessimist så strunta i att läsa den eller iaf ge fan i att kommentera!!!

2008-08-05 @ 21:01:37
Postat av: Emma

Håller faktiskt med Sara... har man en åsikt kan man stå för den oxå...



Men kämpa på Sara, vet att det är tufft nu men nån gång vänder det =)

2008-08-05 @ 21:24:15
URL: http://aniqua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0