Min mobil e hemma! <3

Min mobil e klar från lagningen å vilar just nu i min hand - där den hör hemma!!! <3

Min lilla älskling har då varit borta ifrån mig lite längre än 2 veckor å jag har nästan blivit galen! Visst, jag har haft en mobil under tiden, nämligen Marikas gamla Nokia. Men jag å den har inte alltid gått ihop så därför har jag typ tänkt, varje gång den har låtit, att "skit samma, orkar inte". Men med min mobil (som alla typ kan intyga :P) så har jag sprungit till telefonen direkt :P det e helt enkelt skillnad på sin egen å nåns annans oavsett om det e ens eget sim-kort i båda!

 Jag hade först inte tänkt gå in på expert ens å fråga för de har sagt till mig flera gånger att dem hör av sig när den e hemma. Men eftersom att jag sticker iväg på söndagkväll å jätte gärna vill ha me mig min lilla nalle så gick jag in å fråga. Va dock lite rädd för de e inte så förtjusta i mig därinne ^^ hehe. Men jag hade tur för samma gubbe som jag lämna in mobilen till stod där när jag ville ha hjälp! Typ så här gick det till:

Jag: Hej. Jag vill bara kolla om min mobil e klar från lagningen.
Han: Har du inlämningsnumret?
Jag: Nä... Måste man det?
Han: Jo egentligen måste man faktiskt ha me det.


Å det va typ efter det som jag kände hur tårarna började rinna å verkligen bad han om att kolla om min mobil va klar iaf. Han tyckte väl synd om mig för ca 10 min efter så stod jag me min älskling i handen! :D å nej, det va inte meningen å börja gråta... Men kunde inte hjälpa det! Å visst, hade han vägrat kolla om den va hemma fast jag inte hade inlämningsnumret så hade jag börjat stört gråta å kastat mig på golvet! Tro mig... Så beroende e jag av min Sony Ericsson K500i! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0