Trion på nya äventyr...

Igår så va det ju då dags för utgång på Gute en sista gång innan det e dags för dem att säga "bye bye sommaren!", men först va det shopping som gällde! :D jag åkte in till visby me tanken att jag inte skulle köpa någe för ska ju till fastlandet snart (om en vecka för att va exakt!!!). Va gjorde jag då? Jo,,,jag köpte kläder för massa pengar! Inte över tusen spänn dock, men nära! Jag får helt enkelt sitta hemma å uggla den närmaste veckan för att inte hinna göra av me någe mer pengar... :/ men kul va det iaf!!! ;P
Sen va det (som vanligt när vi tre gör någe ;P) "förfest" hos Ylva. Bestående av modevisning, kortknäppning, fruktsallad, frusna bär å disneydags!!! Jag säger bara "vill jag hamna i ljuset kan jag gå på discotek" HAHAHAHAHA! xD ni som va där fattar! ;)
Sen va det då dags för att fixa iordning oss. Jag agera lite sminkös åt Emma å för första gången någonsin så va det hon som sa "nej nu måste vi börja om Sara ska hinna sminka mig oxå". Annars e jag typ bara "ska jag sminka dig?" å hon nickar lite å sen gör jag det typ :P men som sagt, mamsen vet bäst! ;)
Hela kvällen hade kunnat blivit skit skoj om Gute hade öppnat dansgolvet nere oxå så det inte hade varit så jäkla packat uppe! Men jag fick iaf dansa lite halvt, eller han dansa nog mest me mig, me fejk-danny :P men eftersom att bäbben dissa hans gam-kompis så blev även jag dissad av fejk-danny :P haha, aja! ^^

Men nu sitter jag här å e skiiiit trött å har en as jobbig mensvärk! :( orkar inte laga DVD:n heller så kan inte sitta nere å kolla på nån film :/ å så e det tråkigt väder ute... Känns som jag har en negativ dag idag eller så e det bara för att jag börjar få resfeber :S jag har så många frågor om resan som jag måste få svar på innan jag kan ge mig ut på det...

Aja, nog me äventyr för den här veckan iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0