Hemlighetsfull?

Många säger att jag e hemlighetsfull. Att det e ett av deras första intryck av mig. Men en sak undrar jag... E inte alla hemlighetsfulla av någon grad? Liksom, vem går å berättar ALLA sina hemligheter eller om sig själv för vem som helst å hur som helst? :S å hur kul e det att veta ALLT om en människa? Liksom vet man precis allt om nån så finns det ju inge nytt att upptäcka. Jag har kompisar som jag står nära å vet mycket om, men jag vet ju inte allt! Jag får lära mig någe nytt om dem varje gång å det känns faktiskt riktigt bra!

Te.x. en av mina bästa vänner som lärde känna på lekis å sen längre fram blev bra kompis me. Jag sms:a lite me henne idag för ville veta hur det gick me en kille å hon säger att om jag ville veta någe mer så fick jag ringa henne. Under samtalet upptäckte jag att jag aldrig har fått sett den sidan av henne! Men nu vet jag att hon e precis som alla andra å vill att man ska ringa å prata me henne så hon får prata av alla sina känslor å tankar me en!
Vi kan även ta min mamma som ett exempel. Varje dag när man frågar henne om en sak å hon svarar på det å sen om man fortsätter prata så leder det automatiskt in på någe. Å under samtalet så får man veta lite mer om hennes liv å så. Sånt e trevligt - asså att få veta någe nytt om dem i ens närhet.

Så för att spräcka era tankar lite om att jag e hemlighetsfull så ska jag nu säga några saker som jag inte tror att ni vet om mig:
* Jag vill att psalmen "Blott en dag" spelas på mitt bröllop
* Jag samlar på fåglar
* Jag absolut älskar nallar!
* Jag har inte kastat en enda av mina leksaker...
* Jag hatar att gå me strumpor på mig
* Jag brukade gulla me mina höns ute i hönsgården :P asså ta upp dem i famnen å pussa på dem å så
* Jag pratar me korna när jag går förbi dem

Nää, nu behöver ni inte veta så mycket mer! Som sagt:
Det e roligare att få veta lite nytt så där ibland, än att få veta allt på en gång!

Så fortsätt att vara hemlighetsfulla gott folk!

 


Kommentarer
Postat av: Jansson

Sara, att du tycker om dina höns det visste vi redan. Och det kan ha en lugnande effekt på korna om du talar med dom..

2008-08-23 @ 12:26:46
Postat av: Nicolina

Haha, det där med låt på ditt bröllop tycker jag att du ska uppdatera lite!;) Puss på dig hjärtat!

2008-11-21 @ 17:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0