Julshopping!

Idag åkte jag, Lars, Marie å ungarna till stan för å julshoppa. Jag säger bara fan va folk...å fan vilka köer...å fan va vi har köpt julklappar, julmat å julgodis! xD kul å slå in allt sen ikväll/inatt... =P



Imorgon e det begravningen... På mammas å pappas 43:e bröllopsdag.. Rätt häftigt va?
Undrar hur allt kommer att gå. Om jag kommer att bryta ihop totalt eller vara någorlunda ihopsatt å kontrollerad? =/
Jag hoppas iaf jätte mycket att jag kommer att klara av att sjunga för mamma i kyrkan imorn!
Som Lars sa... Jag sjunger bara för mamma å jag ger fullständigt fan i alla runt omkring mig!
Det kommer bara va mamma å jag i kyrkan just då...
Bara
mamma å jag...
<3

Kommentarer
Postat av: Matilda.B

Det var jätte mycket folk idag..

Vi skulle handla på Ica Maxi, smockat! Köarna var jätte låånga.!



Begravningen kommer gå bra, Sara <3

Hoppas, Hoppas :) <3

2008-12-22 @ 21:25:11
Postat av: Malin

å ska tänka på er allihopa i morgon .. det kommer gå bra Sara, Va kul att du ska sjunga, va ska ni sjunga för något??

hade gärna velat vara med och säga Hej då.. Men tror inte en liten 3 månaders bebis funkar så jätte bra i kyrkan :/

Kramar från oss

2008-12-22 @ 22:08:59
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Malin

å ska tänka på er allihopa i morgon .. det kommer gå bra Sara, Va kul att du ska sjunga, va ska ni sjunga för något??

hade gärna velat vara med och säga Hej då.. Men tror inte en liten 3 månaders bebis funkar så jätte bra i kyrkan :/

Kramar från oss

2008-12-22 @ 22:09:03
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Så fint att du ska sjunga i kyrkan!



Kommer tänka på er!

Kramar

2008-12-22 @ 22:18:59
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: mamma Monica

Tänker på er idag. Kan tyvärr inte vara med, men i tankarna är jag hos dej, det ska du veta. Var också i stan igår blev helt snurrig i huvudet av allt folk kramar

2008-12-23 @ 08:03:34
Postat av: marika

Begravningen var verkligen jättefin!! Och när du sjöng lös solen starkt in genom kyrkans fönster precis som att Siv sken upp där uppe i himmelen =)Du sjöng så (ursäkta ordvalet) jävla fint!! Vi ses kanske imorn? stora kramar från mej

2008-12-23 @ 18:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0