Samtal å stjärnfall

Idag pratade jag me Li från Onkologen.. Kändes bra å typ första gången på mer än 2 år som jag lämna sjukhuset me ett leende på läpparna.. Bra eller dåligt? Ingen aning.. =/

Va ute å gick me Nicolina ikväll å hon höll värsta talet för mig om att jag va en god människa som bara ville alla väl å så.. Vet inte om hon har rätt, liksom jag kan ju va en bitch precis som alla andra! =P

Kattjäveln pissa i min säng! På mitt duntäcke!!!!! Asså visst att han e gammal, men han gör ju bara det för å jävlas! Hatar det! Sånna här stunder man verkligen önska att man kunde hjälpa en... Måste hitta nån som kan tvätta å torktumla det åt mig =/ å jo...jag skällde ut han som FAN å jag hoppas verkligen han inte gör om det!!!!!!!!!!!!!!!



Igår hörde jag typ som fotsteg när jag kom hem efter att ha vart hos Emma. Jag skulle gå upp för trappan för å lägga mig å sova då jag hörde hur det knarra - asså riktigt fotsteg! Alla mina katter va på nedervåningen å Lars va ute i husvagnen å det va ingen annan i huset mer än jag. Jag blev inte rädd (som jag brukar bli annars), utan jag sa bara "mamma?".
Sen hörde jag inga fler fotsteg...

Jag saknar dig mamma... <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Sara, jag är säker på att Siv här hos dej, heela tiden.. Hon har ett vakande öga över dej. =)

Tråkigt det där med täcket :(

Kramar

2008-12-19 @ 11:23:43
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Nicolina

Självklart har jag rätt!:)

2008-12-19 @ 22:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0