Två rätt roliga dagar

Igår va jag, Malin å Marika å såg Robin B, Kevin å Alice ifrån Idol på IcaMaxi. Å gissa vem som fick en autograf från alla + en kram av Robin B??!! Jo... JAG! =D kan ju säga att Kevin e lika härlig som på TV å han e så snäll! Hans penna va inte så bra när han skulle skriva autografer så han bad jätte mycket om ursäkt för det... GULLIGT! Robin däremot e stel på scenen men såååå snygg! *suck* Alice e likadan som på TV oxå så ingen skillnad där nej =P grymt bra va dem iaf!

På kvällen gick jag, Malin å Nico värsta långa promenaden (ca 1,5 mil sa Lars att det va!!!).  Men det va grymt skoj iaf! Vi gjorde en sak man kanske inte får egentligen.... (A) tro det eller ej..men... Vi moona åt två bilar! xD SJUUUKT!


 

Jag, Lars å Kjell tog syskonfoto idag för första gången på typ 10 år =P
Det skulle ha varit mammas julklapp... Men eftersom att hon inte kan få den på julafton så tänkte vi lägga ett litet fotografi i hennes kista så hon får me den ner i graven.
Hoppas hon blir glad för det iaf... <3




Kommentarer
Postat av: Malin

haha .. du e för rolig du .. o mona :P

Åh så kul o träffa Kevin, skull ja me vilja göra..

Och julklappen ni ska ge sivan.. jätte fint gjort tycker jag.. sköt om er. kramar

2008-12-20 @ 18:28:58
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: marika

idolerna va härliga!! haha låter som en rolig promenad, shit vart gick ni nånstans då? =P Fotot blev säkert jättefin, nu blir siv glad! Kram på dej

2008-12-20 @ 20:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0