Kärlek!

Jag kommer aldrig bli en sån som skriver i bloggen varje dag! Så e det bara så - vänj er! :P

Idag köpte jag ett par svarta högklackade skor (11,5 cm höga för att va exakt) på rean :D dem e skit snygga å rätt svåra att gå i... :/ men men! "Ska man va fin får man lida pin" som min mamma alltid brukar säga! Jag e så kär i skorna asså! <3 om nån pajar eller lortar ner dem så blir jag ju ett åskmolnen på två röda kan jag ju säga! För I just love love love them! <3 :D ha inge kort på dem nu men det kommer :P det kan jag lova! ;)

En av mina kompisar verkar ha gått å blivit kär, fast tror hon e osäker på allt å så... Alla verkar gå å bli kära förutom jag. E det mig det e fel på eller e det alla killar det e fel på? :S vet att jag inte ska klaga för det fnns sjuuuukt många HOW YOU DOING-killar där ute. Men det e svårt, kul att till slut sitta där å va den enda singel tjejen i tjejgänget liksom... :/
Jag funderar på å bli som Carrie i "Sex and the city" :) det hade vart tufft va? ;D men en önskan till det bara: jag vill inte bli ihop me Mr Big för han e verkligen inte snygg! Plus att han e old :P hehe. Måste se den filmen asså! Har man sett serien så måste man se filmen - för det e ju verkligen en NUMBER ONE chickflick! ;)

Om vi ska fortsätta snacka om kärlek så kan jag ju säga att ALLA borde lyssna på "Sister Hazel - Your Winter" för den låten älskar jag!!! <3 den e helt klart en av de bästa låtarna EVER! (oavsett va en viss person säger....) så allihopa: LYSSNA PÅ DEN!

Jag älskar min nalle oxå.... På tal om rosa elefanter så där.... :P


Kommentarer
Postat av: Bäbben... ;P

Du är inte enda singeln Sara så va lugn! =P Tillbaka på G-Land på tisdag!!! =D

2008-07-18 @ 12:41:03
Postat av: Madde

Oroa dig inte, jag vet typ ingen som skriver i sin blogg varje dag :)

2008-07-21 @ 22:53:31
URL: http://maddie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0