Champagne + V.I.P. + Orgasm + Strippning vid stranden

= en PERFEKT helg! :D

Det hela började me att jag kom in till Visby i fredags å hem till Playbunny, efter att ha sagt hej till Nöten å tröstat den lilla flyttfågeln. Där väntade Playbunny å Pussycat. Efter att vi hade ätit varma mackor, då en viss person ringde å störde hela tiden, så kände Playbunny att hon va tvungen å vila lite inför vår utgång/60-årsfest (alla vi tre har nömligen fyllt 20 under loppet av en månad ungefär!). Så medan hon sov så tog jag å Pussycat en promenad å lekte lite på en lekplats. Jag åkte rutchkana! :D

När vi kom tebax så väckte vi Playbunny å vi började fixa i ordning oss till bra musik å en flaska skumpa! ;) medan jag plattade håret på Playbunny så var den tredje av oss tanter redan igång me å fixa sig (hon e segast!). Efter kanske en timme så var vi alla på tipp topp å självklart as snygga! ;) (Har tyvärr inget kort på oss tre ännu :( men det kommer!)

Väl framme vid Gute så slapp vi stå i kö PLUS att vi slapp betala. Vi sa bara Lenas namn, visa våra leg å vakten sa:
- Betal kön e till vänster, ni kan gå till höger.
STATUS som kallas för V.I.P.! Tack Playbunny - du e bäst!!!

Där inne var det smockat å man kan ju undra varför dom inte öppna schlagergolvet nere.. Aja! Kul som fan va det iaf! Trots att man hamna me en kille som dansa jävligt bra men som verka tro att jag va värsta vanten. För FAN va han kasta runt mig! Tönt... -.- haha okej! Jag erkänner! Lite kul va det kanske :P

Väl hemma hos Playbunny igen så slöt det me att jag gick å la mig me täcket i badkaret å Pussycat NÄSTAN hade telesex på toan! xD å nä tror inte ni vil veta mer... :P mååånga timmar senare så gick vi å la oss i soffan iaf! :) För att morgonen därpå (lördagen) käka maxmål, kliva ombord på en gammal båt å gå en promenad i Almedalen. Gå promenader e va vi e bäst på om ni inte redan har märkt det! ;P I bilen hem käka vi lite choklad å jag säger bara en sak: choklad e som ORGASM! <3 Choklad e underbart så släng er i väggen alla ni som inte kan äta det för att ni måste banta!

På kvällen, eller snarare natten :P så smsa jag lite me Pussycat å det slöt me att hon kom å hämta mig i sin lilla bil å vi drog till stranden! (det bästa me att bo på en ö e att man alltid bor nära havet!) Där gjorde fullmånen oss galna så vi satte på musik å börja dansa runt som dårar där! xP sen kasta vi av oss tjocktröjorna å byxorna så vi hade våra linnen som klänningar, HAHA! Dock va mitt linne liiiiite längre än Pussycats så.... Ja... Ni vill inte veta! Man såg allt :P men jag ska ju inte säga någe egentligen efter av jag gjorde på toa i fredags innan krogen :P haha!

Tyvärr så e det ju ännu kallt om sommarkvällarna så vi bestämde oss att åka hem igen efter nån timme ungefär. Sen slöt min kväll (eller ka man säga natt?) me att hänga på msn ett tag å sen deppa lite sängen (vet inte varför, men e i lingonveckan så jag skyller på det...) å sen somna.

Nu e det söndag, sista dagen på helgen. Jag har inte gjort ett skit idag än så länge, mer än att sova länge! :D så får väl släppa datorn ett tag å gå å kolla om mamma behöver hjälp me någe. Sen måste jag skriva ifatt i min dagbok oxå... För tro inte att jag avslöjar allt här i bloggen! ;)

Så SMACK på er alla å TACK brudar för en PERFEKT helg! <3





Kommentarer
Postat av: the.PC.do'

Tack själv pinglan! Detta e bara början på sommarn =D=D KRAAM!!

2008-06-15 @ 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0