Åh vilken härlig dag!

Trots att Malin skadade sig när hon hoppa över bäcken å trots att anställningsintervjun blev inställd så har det varit en ganska härlig dag!

Det börja me att jag åkte in till stan me min gudmor å vi hade ett par mysiga timmar ihop i stan. En bra start på dagen! Sen i skolan så sa min engelska lärare berömde mig som bara den för hon tyckte att jag va så duktig i matte å hon sa till å me att jag va bättre än henne å många i klassen på vissa delar i engelskan :D å JA! Jag e stolt som F*N! :D Sen hämta jag biljetterna vid terminalen. 376 spänn för ett litet papper! Aja, första resan någonsin som jag betalar helt själv! Så det känns riktigt vuxet måste jag erkänna! :D Sen jär jag kom hem å sken solen å mamma va på bra humör. Sen när jag berättade va min lärare hade sagt så blev hon på ännu bättre humör :) riktigt härligt! :)

Min lilla resa börjar närma sig me stora steg nu å jag har resfeber som bara den! :( jag får det alltid.. Vet inte varför faktiskt :/ men jag e nog mest nervös för att jag inte ännu vet om Marika ska åka me mig upp eller om jag ska åka upp själv... Ja, å så om jag hittar till Norrtälje själv eller om jag ska ringa min morbror å fråga om han vill hitta på någe då på torsdag förmiddag å sen att han kan visa mig hur jag kommer dit... E väl inte så svårt egentligen, men e man öbo så e man! Å suger man på orientering så gör man!

Nä nu ska jag gå å packa lite till å äta min Palle Kuling choklad.. Skit tråkigt å packa, men samtidigt spännande för då vet man att man e på väg nånstans! :) Å jo, jag har redan börjat packa för vill inte göra det i sista minuten liksom. Så allihopa: vi hörs nog imorn då min resfeber börjar sätta igång på allvar! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0