Min 20-årsdag!

07:50  Då va man då 20 år... Fast tekniskt sett e jag inte född ännu, föddes 11:55 p ådagen :P måste berätta att jag har fått en keyboard!!! :D <3 en silvrig yamaha - sååå fin! :D mamma kommer ångra att hon köpte den för jag kommer spela på den dag som natt :P men bara så att ingen missade det: JAG HAR FÅTT EN KEYBOARD! <3

10:30  Jag å min gudmor va å hämtade smörgåstårtan för en liten stund sen. Kan erkänna att jag har knyckt tre räkor ifrån den... Blir nog fler om inte mamma kommer hem snart så vi kan ta fram den. Nöten hade rätt, har man väl börjat så e det svårt å sluta! Får gå å spela lite keyboard istället. Börjar faktiskt bli bra på det där! :)

12:00  Fortfarande ensam hemma... Å varför har inte mina bröder ringt? Visst, de kanske jobbade natt... Men iaf! Jag får plinga vidare på min keyboard. Det gäller å öva liksom ;P btw, smörgåstårtan me dess räkor frestar ännu...

14:40  Ligger i min säng. Just nu e min mamma, min kusin, min farbror me sin fru, min gudmor å hennes dotter här. Har fått parfym, halsband, pengar å lite annat smått å gott. Det blev tre portioner me smörgåstårta. Den sista biten tvingade jag i mig för att bevisa för min farbror å hans fru att man måste inte alltid tänka på va man stoppar i sig. Jag kan svära på att dem e beroende av bantningsmetoder. Jag säger bara: orka bry sig!
I övrigt så har dagen varit sådär. Jag fick fint väder iaf :) sorry, men jag kan verkligen inte säga att dagen har varit bra, toppen, underbar... Underbar va stunden när jag fick min keyboard för då grät jag glödjetårar! <3
Varför har inte nån av mina bröder hört av sig? Har dem glömt mig i år igen? :/

16:00  Jag tror jag e hög på Gwen Stefanis parfym L.A.M.P. :/ men doftar så underbart! :D
Telefonen ringer hela tiden. Bl.a. Alex ringde för å berättta va min födelsedagspresent e - en dag på Bodaborg! :D hon tyckte att den passade mig eftersom att jag gillar barn å lekar. Haha xD Alex va även en första som sjöng för mig idag! :)

16:45 MIn äldsta storebror har äntligen ringt! :) hans arbetspolare skrek grattis i bakgrunden så jag skrek tack tebax! :P det e väl få som tycker det låter klokt att en 40+ :are säger att hans lillsyrra fyller 20 år. Men men! det e så det e iaf! :P

19:15 Nu har storebror nummer två varit här me sin familj. Det e härligt att man ännu e Ellas å Lines favorit :) inte för att de har nån mer faster å välja på men iaf! :P
Blev ingen dans ikväll :/ kunde inte ta mig dit. Så alla mina fem portioner (än så länge) me smörgåstårta får ligga kvar i magen å så får jag ta en liten promenix imorn.
Ringde å tacka min mosta å min morbror för pengarna jag fick. Fattar inte varför de måste gnälla om att jag måste börja jobba hela tiden... Jag pluggar ännu å då e det svårt å jobba samtidigt. Å let's face it, att få jobb på Gotland e skit  svårt!
Nu väntar disken :/ får se om man tar den nu senare eller imorn... Men nu e det dags å knappra lite på msn å sen plinga lite till på min keyboard! :)

20:20 Sitter just nu å kollar på Grey's anatomy å käkar vingummi. Å så funderar jag lite. Mest på om min finne på hakan hinner försvinna liter mer tills på fredag. Kul å gå ut då å ta massa kort me världens största innåtväxande monster :(
Funderar på å ta lite mer smörgåstårta :P men vet inte om min mage skulle palla det... Väntar nån timme till iaf! :)

22:40 Det blev en bit smörgåstårta till :P *förlåt magen!* finns en bit kvar nu men den kan mamma ta, känns inte precis som att jag har rätt å kräva den efter sex portioner smörgåstårta på en dag :P haha! xD
Nu e det snart bara en timme tills min födelsedag e slut så jag avslutar den me å pimpla läsk å dräggla över en ung Bruce Willis. Plus mysa i min underbara. stora, vita skjorta som jag fått ärva av min storebror! :) det kanske låter tragiskt men jag e så trätt att jag inte orkar bry mig + att det e skönt me ett lugnt avslut på dagen!

00:00 Skriver just nu de sista raderna i min blogg om min 20-årsdag. Dagen har varit helt okej å jag e helnöjd me min keyboard å min parfym speciellt :D men självklart e jag nöjd me resten av presenterna oxå!
Egentligen e det inte så speciellt å fylla år längre... Va annorlunda när man va mindre å hade värsta roliga barnkalaset å så :) just nu längtar jag mest tills på fredag då det e dags å fira mig! :D då jävlar tjejer! ;)
Men nu ska jag lägga mig i min säng å fundera på dagen som varit (jo, jag dumpa Bruce) å på va jag vill nå innan jag fyller 21! Plus att disken kommer stå imorn å vänta på mig... :/

Så GRATTIS till mig å sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Nomy

You are in vain
Take your life, take your life with cocaine
But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing

So fine this day
all your problems has gone away
but tomorrow, when you wake up
all your problems are back to stay

Your life,
a game
turn it up, turn it up with cocaine
And everytime that you live is a time when you feel
and the only time you heal

Tell me what it is
and it would never be like this
A problem that we have in common
baby tell me what it is
it probably doesn't mean a piss
will rip my heart apart

Now it's too late, too late to live
only heaven loves you now
so love it back for once
just once

Now it's too late, too late to live
and my conscience killing me
so I'm alive
but I'm not free

and for all of you that can relate to this too
and for all of you that can relate to this too

White snow
I know
You're on a place where I just can't go
But I hope you do remember
your snow doesn't warm you in december

You are in vain
Take your life, take your life with cocaine
But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing

Now it's too late, too late to live
only heaven loves you now
so love it back for once
just once

Now it's too late, too late to live
and my conscience killing me
so I'm alive
but I'm not free

and for all of you that can relate to this too
and for all of you that can relate to this too

Tell me what it is
and it would never be like this
A problem that we have in common
baby tell me what it is
it probably doesn't mean a piss
will rip my heart apart

You are in vain
Take your life, take your life with cocaine
But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing

Now it's too late, too late to live
only heaven loves you now
so love it back for once
just once

Now it's too late, too late to live
and my conscience killing me
so I'm alive
but I'm not free

and for all of you that can relate to this too
and for all of you that can relate to this too

Now its too late(x4 with echo)

2008-05-17 @ 14:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0