Weird...

Min mamma har blivit jävligt konstig sen de började me cellgifterna... Hon tror massa saker som hon borde veta inte e sant! :/ har lust å säga en grej men då blir hon nog inte så glad på mig... Plus att hon vill att jag ska göra saker å när jag väl gör dem så klagar hon bara å trackar ner på mig :( jag vte att hon typ alltid har gjort det fel, men ge mig en chans för i helvete! Plus att när man gör någe nytt för första gången så blir det oftast fel - BARA Å INSE!
Jo, jag e arg som bara den just nu... Men tro mig... Hon ska få se... Jag ska ge henne det hon vill ha å så får vi se va hon säger sen! :P

Norrtälje resan börjar närma sig me stora steg! :D ska bli så jävla roligt å skönt att bara få komma iväg från allt!!! Plus att efter jag vart där så har jag varit både i Södertälje å Norrtälje :P tufft va? :) dessutom så ska det bli underbart att få se hur Lena har bott i nästan ett år å hur hennes skola ser ut. Hoppas verkligen vi kan gå å kolla i alla affärerna som hon har snackat om! :)

Nöten ska flytta... :( till Solna... :/ dumma dumma hennes hyresvärd (som jag har historia me dessutom) som självklart måste hyra ut till turister i sommar så han kan tjäna en stor fet summa. Visst, pengar e bra men fattar inte hur man kan ha hjärta å slänga ut nån på gatan! Speciellt inte för ett par förvirrade turisters skull! :S

Nu får man väl gå å glo lite på Charlottes låt i semifinalen av ESC. Om jag ska va ärlig så tror jag faktiskt inte att hon kommer vidare... Men men! Man vet aldrig! :P

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0