BLÄÄÄ!

Asså jag säger bara en sak....
              
                                                     ...alla nykära....
                                                                              
                                                                               ....ni äcklar mig!


Förlåt, men det e min blogg å jag måste säga va jag känner....



Ta det lugnt mina nykära vänner, jag e bara i en fas för tillfället..
Så se upp me att snacka för gulligt om er älskling me mig...
Risken e hög att jag spyr.........


Kommentarer
Postat av: Joker

Why so serious ?

2008-11-20 @ 10:49:03
Postat av: han

a jag förstår dig, va singel o se en jävla massa par runt omkring som går o kysser varnadra o myser.. sux bigtime..och verenda jävla gång fick man höra från sina vänner o familj, leta inte efter kärleken för då komme den finna dig. så jag korkat(?) nog gjorde jag som de sa.. o va hände du presenterade mig för Marika :). ( A jag skippar gullig snacket ) Men men.. va inte sådär.. hjälper inte med något.. var istället glad.. du slipper ju lixom, dyra resor, komma ihåg datum, smeknamn o en jävla massa om personen.. och du har ju sätt dina vänner när dem inte är med sina <3, hur blir dem då ?.. jo som ett par Emos :P



dem är inte på humör o bara e deppresiva..så singel livet har ju sina positiva sidor oxå :).



och du, ignorera joker repliken från sp. o Sluta ragga :P sånt e för killar.. låt dem ragga på dig istället !!



byebye take care Puh ! =)

Kram ^^

2008-11-20 @ 10:55:13
Postat av: Bäbben

Jag vill bara veta en sak... du skriver jämt dina vänner men säger aldrig exakt vem/vilka du syftar på...? Vill bara veta så jag vet om jag ska ta illa upp och bli irriterad eller inte...

2008-11-20 @ 13:34:41
Postat av: Nicolina

Nu, darling, har du massa nya kommentarer på jättegamla inlägg! Eftersom du inte berättat om din blogg förrän igår;) Läs och njut! Puss!

2008-11-21 @ 17:42:59
Postat av: Nicolina

Nu, darling, har du massa nya kommentarer på jättegamla inlägg! Eftersom du inte berättat om din blogg förrän igår;) Läs och njut! Puss!

2008-11-21 @ 17:43:20
Postat av: Nicolina

Nu, darling, har du massa nya kommentarer på jättegamla inlägg! Eftersom du inte berättat om din blogg förrän igår;) Läs och njut! Puss!

2008-11-21 @ 17:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0