Dans, dans å åter dans!

Gick till dansen ikväll. Fan va halt det va å fan va mycket det va å konka på! Men jag kom fram iaf å fick motion på köpet :) meeeen!, att gå till dansen va inte det värsta... Det värsta va att jag låste in mig själv i Korsbygården å det gick inte å öppna dörren varken utifrån eller inifrån.. Fråga mig inte hur det gick till! Men fast var jag! Ända tills en liten tjejs pappa klättrade in genom fönstret å gav dörren en ordentlig puff å den öppnade sig på någe magiskt vis... Jävla dörr asså! :(

Näst, sista övningen innan avslutningen va det oxå... Ser faktiskt fram emot julavslutningen me vår dans! :) liksom vår discodans e grymt häftig, men svår! Vi ska ta lite gamla goda danser å visa upp. Å sen Nicos å min lilla överraskning i Luciatåget... Oslagbart! ;) jag säger bara det... Dans e livet! Så en viss person kan ta sig nånstans som undrade om jag inte hade växt ifrån dansen vid det här laget... Nej du, har man dansat i snart 13 år så klarar man lätt 13 år till om kroppen orkar me det! :)


Jag som en gammal tomtemor förra julavslutningen! Sydde faktist min lilla "klänning" alldeles själv! :) eller lilla å lilla... Tyget va så stelt att det blev mer som ett stort tält! xD men en gammal tomtemor ska väl va lite pösig å rund? :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

såå söööt nu bli mumin gla'

2008-11-27 @ 22:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0