En ny smart idé av en nockad jag...

Jag önskar att man bara kunde åka iväg utan å behöva packa någe. Å sen när man var framme så sa man bara va man ville ha för kläder å så fick man dom så där automatiskt. Då slipper man ju å packa å tänka innan va man ska ha me sig + att man slipper konka runt på packningen. Rätt smart idé va? :D

Jag blev nocka idag på dansen... Känner att det gör jävligt ont i näsan nu när man sitter ner å slappnar av... :( å eftersom att det inte börja blöda så kommer det ju att bli en svullnad istället... Jippi......... Jag som e i Stockholm om mindre än två dagar. :/



.P.S.

Jag tror jag börjar bli lite smått...smått... Äsch skit samma!
.D.S.

Kommentarer
Postat av: Emmie

juste, men du... du mosade min hand i lampan! :O ^^ Puss

2008-11-24 @ 18:36:54
URL: http://eemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0