En sån där portfölj kvinna fast utan portföljen...

Det e va jag vill bli... En sån där portfölj kvinna fast utan portföljen. En som organiserar fester, stora möten, mm. Som har en handdator, snygga kläder å pratar i telefon dygnet runt. Kanske personlig assistent för någon kändis eller någe eller en organisatör... Hmm. Vet inte va sånt heter, men tufft hade det vart! :)

Va på Halloween fest igår ju å det va helt okej faktiskt! :) läskigt dock! xD men men, det va väl det som va meningen :P jag va utklädd till vampyr, mohahahah! :D har tyvärr inte kunnat lägga in alla bilder på datan så har bara en bild på mig som togs me mobilen. As kass bild dock! xD å me en sminkspegel i bakgrunden så ser det ut som om jag har ett Musse Pigg öra :P haha.



.P.S.
Hårfärgs spray e ROLIGT! :D
.D.S.
                                                      


Kommentarer
Postat av: pussycat

oh yeah sexy vampire ;o) min lilla halv-mussepigg pussycat doll sötnos i ett nötskal =D



Love ya!

2008-11-02 @ 19:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0