Stockholm imorn!

Japp, imorn e det då dags... Att åka till Stockholm me Emma å Marika! :D fan va jag ser fram emot det asså! :) ska bli riktigt skoj!!! :D

Tyvärr e näsan ännu svullen å röd :( men inte lika mycket som igår... TUR!!! Annars vet jag inte va jag hade gjort... :S
 
Ska sova hos Ylva ikväll då så vi slipper gå upp så tidigt imorn. Vi i trion hade tänkt å ha en liten "fixa-i-ordning-oss - kväll" ikväll :P ni vet, raka benen, färga hår å så :P å jag ska testa å vaxa benen för första gången.....! HJÄLP! xD

Men va gör man inte för en helg i Stockholm? ;D

(Se upp alla snobbiga 08:or....)

Kommentarer
Postat av: Ninnsan

hehe ja man är eller har kanske blivit en snobbig 08:P kramar

2008-11-13 @ 15:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0