Fy fan vilken dag...

Jag gick upp 7 idag då å redo å ta bussen till Visby för å träffa Mela + jobba. Men som tur va så tog jag inte den för först sms:ar Mela om att hon e sjuk å kan inte träffas idag å sen ringer jobbet å då e hela familjen sjuka så blev inget jobb idag heller... :/ *suck*

Men nu i efterhand funderar jag på om inte det va det bästa för det har regnat hela jävla dagen idag å vart grått å trist. Sen så har jag kommit i nån konstig period (trots att jag precis har haft mens) då jag börjar gråta jätte lätt... :/ jag tror det e mest för att det snart e jul å jag saknar pappa som FAN! <3 å jag e verkligen så otroligt orolig för att det ska va min sista jul me mamma... :'(

http://www.youtube.com/watch?v=VNsvE33pRSw  <- se den!!!

Men men, får väl försöka rycka upp mig... Halloween fest imorn ju :) hoppas Nicolina å Nöten e friska bara! Måste ha en å hålla i varje hand om vi ska åka till spökställen!!! :P

Kommentarer
Postat av: nanna

väldigt fin video

2008-10-31 @ 22:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0