God "höst-depp-dag"!

Tänkte att jag skulle gå in här å lämna ett litet märke idag. Hade egentligen tänkt å skriva igårkväll men eftersom att de nyaste hålen i mina öron jävlades me mig å blödde som fan så kände jag inte riktigt för å sätta mig vid datan å blogga lite... Men eftersom att det e en riktig "höst-depp-dag" så bestämde jag mig för att sätta mig här idag istället. Egentligen har det inte hänt så mycket nytt utan livet flyter på som vanligt (vet dock inte om det e bra eller dåligt...) å man blir bara äldre :P men aja, eftersom att jag inte har någe speciellt å skriva så skriver jag bara det jag har lust me!

I onsdags, för en vecka sen så va jag vid sjukgymnasten me min arm (äntligen!) å det gick väl som det gick. Verkar som att det va någe i muskeln som gick sönder när det väl hände å eftersom att varken skolsystrar eller doktorer trodde på mig så har jag gått å haft ont å låtit det läka ihop av sig själv. MEN det skulle det inte ha gjort, för nu har det inte läkt klokt eller va han sa... :S så jag kommer att få gå hos han några månader (va iaf va han trodde än så länge) å samtidigt försöka träna armen på andra sätt. Typ som simning, mjuk badminton, mm. Att gymma e absolut förbjudet för mig... Så jag som va inställd på att börja gymma tillsammans me Nöten får nu lägga dom tankarna åt sidan :/ men så länge det blir bättre så får jag väl bara ta det - som en kvinna!



Är det  bara jag som har sån otrolig julkänsla??! Jag har liksom redan börjat planera va jag ska ge folk i julklapp, va jag ska baka, vem som ska fixa granen, va man ska köpa hem, mm! Plus att jag har lyssnat på jullåtar i flera dagar nu... Så otroligt mysigt! :D



Asså alla säger "someone, somewhere, someday" till mig. Men jag säger "who, where, when?". Jag brukar inte tänka på det annars... Men har börjat tänka på det nu...som fan! Kanske e det för att det händer alla förutom mig? Men sånt kanske man inte ska tänka på? Right?

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch, vad har hänt med din arm? :(

2008-10-29 @ 16:10:41
URL: http://maddie88.blogg.se/
Postat av: Anonym

de klart de blir din tur oxå..... ha tålamod......

å nej sara du är inte den enda jag började för ngr veckor sen å vilja börja med allt bak... som knäck å ischoklad åhåh nej sluta nu..... ler.. hoppas allt e bra vännen hälsa mor din..//Maria källstäde....

2008-10-30 @ 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0