Snälla...

Jag vill inte va elak mot nån nu eller gå till angrepp mot någon. Eller utmobba vissa personer...
MEN!!! Snälla??!!!!!!!!!!! Sluta skriv om era små älsklingar å hur underbara dem e i VARENDA blogginlägg!!!! Å jo, nu snackar jag om era kärlekar (pojkvänner/flickvänner)... Asså inte för att jag inte e glad för er skull å att ni har hittat den ni söker.. För det e jag! UTAN TVEKAN!!! Men, seriöst? Ni som BARA skriver om den ni e kära i... - Va har ni för liv egentligen? Ett blogginlägg hit å dit som bara handlar om "älsklingen" sure, det funkar. Men att varje blogginlägg bara handlar om den personen.... Seriöst, SKAFFA ETT LIV!

Nu tänker ni säkert: "jävla bitch. Bara för att hon inte har nån". Å visst, jag e singel å jag kanske e en bitch enligt vissa - va vet jag? Jag vet iaf att även om jag skaffa en pojkvän så skulle jag ha ett eget liv!

Förlåt om vissa blir sårade... Men det e min åsikt å jag säger inte va ni måste göra, jag säger bara va jag anser om det ni gör...

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0