För mycket ibland asså...

Idag skulle jag tvätta kläder hade jag tänkt så jag sätter igång allt å går å degar lite framför tvn. MEN..!!! Jag hade glömt att lägga i en slang i badkaret så när det va dags för tvättmaskinen å tömma ut allt vatten så rann ALLT vatten ut på badrumsgolvet.... Efter lite svärande så kom jag på att det kanske va lite tur i oturen att det hände eftersom att jag har ju funderat på å tvätta badrumsgolvet! Å det här blev lite som en spark i arslet! SÅ jag satte igång å städa det å snacka om fint det blev när det va klart :D jag va skit stolt faktiskt!

Men självklart så skulle det gå åt helvete... För bara nån timme senare så kommer storebror Kjell hem å klampar rakt in i badrummet me sina leriga kängor! Liksom come on va?!?! Så finns inget annat å göra än att börja om igen... SUCK! Nån som fattar nu varför jag hatar å städa?


Kommentarer
Postat av: maria t

hahahahaha förlåt att ja skrattar.. men tyvär är de så...

jag har så jämt.. jag försöker städa två gåner i veckan å varje gång så går en tös in med skor på fötterna.. man blir lika road varje gång (not)

men men... de är ju så.. tror man var likadan när man själv var liten faktiskt...

men de känn så trist.. men man får njuta av alt när de e klart sen får de väl bli som de blir igen.. ler. kram

2009-04-28 @ 11:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0