Stockholm

Då sitter man här en bit ifrån Sthlm hos storebror. Har fått varit hundvakt me Emelie eftersom att Lars har jobbat. Men eftersom att Em antingen e för lat eller för mesig me att gå ut me en stor schäfer hund så har det varit jag som fått gått ut å gått me Tjejen. Riktigt mysigt å det känns som att jag å hon har kommit närmare varandra för hon ska hela tiden ligga me huvudet på mig om vi e i soffan. Så jag antar att jag ska säga tack till Em?

Resan har än så länge varit upp å ner... Jag kom den 11:e dec å då hade Em redan varit här i några dagar. Eftersom att det typ e förutbestämt att hon å jag aldrig kommer att kunna hålla sams så har helvetet brutit löst några gånger... Men men. Bita ihop å gå ut me hunden e botemedlet när irritationen tar överstyr pga snorungen. Men vi har haft det bra oxå, vi har sett bio, shoppat å så :)

Men det allra bästa e att jag fick träffa Nicolina i tisdags!!! <3 <3 <3


Sen känns det som att jag måste skriva någe om i söndags... Då va det exakt ett år sedan mamma gick bort. Den 13:e dec. Luciadagen. Det kändes faktiskt inte så mycket om jag ska va ärlig. Kanske kom mildare ifrån det eftersom att jag inte va hemma plus att jag va ute å gick typ 5 gånger under dagen me hunden, å då gick vi långa promenader! Plus att jag å Em va inne i Sthlm ett tag å såg "En julsaga" i 3D. WOW säger jag bara! Skit häftigt! Så allt flöt liksom bara iväg... Men jag sov sjukt dåligt både natten till den 13:e å natten ifrån den 13:e så självklart blev man påmind om va det va för dag.. Men men... Kan iaf säga en sak... Jag saknar mina katter så sjuuukt mycket!!! <3 saknar min kudde gör jag oxå...














Ps. Jag e inte redo att skriva någe om Backstreet Boys ännu... Men det va helt.. Asså jag kan fan i mig inte hitta de rätta orden för det! Men.... Tack Malin!!! <3 å tack Backstreet Boys! Brian vinka åt mig ;) mohahaha! Avisa? :) I LOVE BACKSTREET BOYS!!!!


Kommentarer
Postat av: Christina

Hej Sara! Härligt å höra att det rullar på och att du har det bra! Tänker på dig! puss och kram <3

2009-12-27 @ 00:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0