En liten bön...

Kära Gud

Låt nån smart jävel inskaffa alkolås på mobiler! För så fort man har fått i sig lite fööör mycket å dricka så sitter man me mobilen i handen å skickar sms till folk (oftast dem man låta bli att skicka till) å man skriver sånt man i efterhand ångrar sig som fan att man skrivit. Sen några dagar efter då man sotter där å rensar inkorgen å upptäcker va man egentligen har skrivit så har man en sån stor lust att skicka ett ursäkts sms. Men va skriver man då? Alkolås säger jag bara... Alkolås på mobiler!

Sen önskar jag oxå att du ger mig lite magiska krafter som gör att jag kan trolla bort disken. För så fort man har varit lite sjuk å inte har orkat diska så ökar den där diskhögen ganska snabbt... Sen tar det några dagar tills man ligger bra till me diskandet igen för att man e för lat för att diska allt på en å samma gång.

Å snälla Gud, låt mig bli av me det som irriterar mina ögon. E det ögoninflammation så låt det bryta ut så jag kan bli av me det nån gång! För att vakna upp me att ögonlocken sitter ihop pga massa äckel päckel e inte kul!

Sen sist, men inte minst... Kan du vrida tebax tiden å ge mig en extra vecka eller två? Jag känner att jag ligger lite efter me allt som jag borde ha gjort i veckan som gick... =/

Amen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0