Dagen innan...

Imorn åker jag till Stockholm å upp till Andréa å Jimmi, sen på fredag så åker vi till England!!! :D
Kan inte beskriva hur kul det ska bli! Men jag kan inte heller beskriva hur otroligt NERVÖS jag e...!  :/

Men det e inte det jag vill skriva om egentligen... Utan jag vill skriva en liten rad till en person som idag sa till mig att den hade blivit rädd när personen läst min blogg. Du vet vem du e så här kommer det:

Du behöver inte bli rädd eller va orolig för mig! För så länge jag har underbara människor att komma hem till, som du å din familj, så kommer jag klara mig alldeles underbart! Ni e bäst! <3
Vi höres å synes efter England!

Puss å Kram!

Kommentarer
Postat av: Lärbropappan

Du ä också bäst!

Vi älskar dig som vår xtradotter.

Du ä god du!!

Nästan lika god som center!!

Kram

2009-07-20 @ 21:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0