Hyllning till Eddie!

Två av mammas gamla dagbarn ligger mig varmt om hjärtat. Ett syskonpar som jag umgåtts mycket me under åren. Idag vill jag göra ett litet inlägg till Eddie, hans om e lillebror av dom två.

Första gången jag höll i Eddie var han inte mer än några veckor, hans mamma skulle gå iväg me min mamma en liten sväng. Så hon lägger den lilla lilla lilla bebisen i min famn å jag stelnar till. Tänk om han skulle börja gråta? Tänk om jag skulle tappa han? Hur kunde nån va så söt? Men det gick bra å jag fortsatte så klart att hålla han i min famn även när hans mamma kom tebax in! ;P
När han blev lite äldre börja Eddie som dagbarn hos min mamma å åren gick. Va även barnvakt för han å hans storasyster ibland.

Eddie e utan tvekan den första lilla killen som jag har sett växa upp, haft stora gräl me (envis e han!) å som jag har haft mysiga lekstunder me! Att ha han sovandes på min arm efter att vi läst saga ser jag som en ära!

Så här kommer några fina bilder som ger mig gåshud längs hela kroppen, tårar i ögonen å varma härliga minnen!:

   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh ni är klart sötast i världen!!!



Kraaaam

Marika

2009-06-02 @ 11:42:50
Postat av: Madde

Han är helt klart en go kille å du är en go tjej ;)

2009-06-04 @ 08:09:21
URL: http://maddie88.blogg.se/
Postat av: elin

Sååå härligt Sara!!!!!! =)

2009-06-07 @ 20:46:31
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0