Skräckfilmen utspelar sig i Kaljungs!

Jag e såååå hungrig!!! Men jag tänker fan inte äta någe! Kommer inte klara av det... Å vill ni veta orsaken så fortsätt att läsa!

Jag tänkte att jag skulle kasta lite gammal kattmat som låg på en skål. Så jag tog skålen å en gaffel som jag tänkte skrapa av det me. Å vet ni va jag ser när jag börjar peta i kattmaten me gaffeln?! JO, larver!!! Ni vet sånna där som man typ bara ser i skräckfilmer å som kryper ur döda människors ögon å så? Sånna fanns i MITT hus! Många dessutom! Jag kan ärligt säga att jag kastade både skålen å gaffeln å ut me soppåsen fort som FAN!

Så jag kommer inte klara av att äta på ett bra tag! Synd bara att min mage inte fattar det....

ÄCKLAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0