Vårväder!

Japp, idag e det vårväder ute! :D så HÄRLIGT! Tyvärr så ska jag jobba så kommer nog va inne hela dagen :/ får se om man kanske kan hitta på någe ute!

Hade lite jobbigt att komma upp imorse eftersom att tanken på att gå på söndags bön i Hellvi kyrka inte lät så lockande... Då ångra man sig lite att man sagt till Andréa att man ville hänga på! Men surprice, surprice, det blev faktiskt en riktig mysig start på dagen måste jag erkänna! :) så inget ånger där nej!

Jag epå ett rätt konstigt humör idag... Inte dåligt eller så, utan ett mer hoppfullt humör! Kanske ska börja dagen me att gå i kyrkan lite oftare? :P



Tänkte sätta in en bild på Tim å visa hur snäll å rar han e när han SOVER! För idag (å hela veckan som varit) e han ett litet monster, som bara bråkar!

Kommentarer
Postat av: Christina <3

Ååå det låter ju jättebra! Du känner att det är något som börjar förändras, vuxenliv kanske!? Fast vad vet jag om det!? ;-)Stort framsteg med "råttan" iaf! Grattis! Jag tänker på dig Sara! Ta hand om dig! puss&kram with love

2009-03-24 @ 07:22:11
Postat av: Hanna

Vart jobbar du?

Du är en stark tjej.

2009-03-24 @ 13:32:12
Postat av: Bloggarinnan

tackar! Haha, ja vem vet.. Men frågan e om jag kan bli vuxen ;)

Jag jobbar som avlösare - vilket e typ som personlig assistent + barnvakt :)



puss å kram!

2009-03-26 @ 23:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0