21 år idag då!

Så sätter jag mig här å bloggar mitt allra första inlägg som 21-åring! Stort va?! ;)

Jag har mått grymt dåligt å e ännu inte riktigt pigg så har inte blivit så mycket bloggande för mig (jag behöver en rosa laptop asså!). Men men, dags å blogga lite iaf tycker jag! För ett tag sen så skrev jag ett inlägg om att jag inte ville fira min födelsedag å nu undrar ni säkert om jag gjorde det eller inte. Å så här e det: Jag har skjutit fram mitt firande me släkten till fredagen den 15:e maj. Orkar inte me massa folk när jag itne e så pigg + att jag ska åka till Stockholm imorn bitti å har inte packat ett skit! Men trots det så har jag inte varit ensam nä! Det börja me att Tutta kom me frukost å gratta mig å jag fick en jätte fin blomma å en vattenkokare! :D sen kom Cilla å jag fick en jätte fin hjärtformad kruka me blommor i :) å sen kom Andréa in å hämta mig å så fikade jag inne hos henne å hennes mamma. Jätte trevligt!

Va jag vet just nu e att Tutta ska komma igen me Emelie å Rasmus. Sen lite senare kommer Malin å så ska hon skjutsa mig till kyrkogården så jag får va lite me mamma å pappa på någe konstigt sätt iaf <3

Sen ska jag PACKA!!! Har resfeber så om nån bråkar me mig när jag ska packa så kommer jag bli galen kan jag ju säga! Men men, det ska väl gå det oxå? Jag e ju gammal nu. Jag klarar allt nu...?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet, jag gratulerar dig på alla sätt som går, men det blir ett litet förlåt för att jag inte är hos dig nu! Så: GRATTIIIISSSS! Och by the way, du är inte gammal, men självklart klarar du allt:)

2009-05-07 @ 17:23:50
Postat av: Nicolina

Jag vet, jag gratulerar dig på alla sätt som går, men det blir ett litet förlåt för att jag inte är hos dig nu! Så: GRATTIIIISSSS! Och by the way, du är inte gammal, men självklart klarar du allt:)

2009-05-07 @ 17:24:19
URL: http://nicolinaaliceteresia.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu missa ja ju den.. hmm sorry.. grattis i efterskott... många kramar från mig och tora

2009-05-08 @ 21:19:58
Postat av: Jenny

Vilken härlig blogg du har! Grattis på födelsedagen, honey! =D

Fortsätt skriva på! ^^

Besök gärna min blogg, om du har tid ♥

2009-05-08 @ 21:24:29
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: mumin

GRATTTIIIIIISSS!!!

2009-05-10 @ 02:05:23
Postat av: elin

GRATTIS i efterskott Sara!!!!!!!! Hoppas du hade det skoj i Sthlm!

Kramar i massor

2009-05-10 @ 14:16:12
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0