Depp...

Jag vet inte va som har hänt, va på rätt okej humör igår men nu känns livet bara piss... Har hänt små saker som kanske kan ha lätt till det, antar jag...

I tisdags natt så dog Malins pappa. Å att se henne å hennes syster så ledsna gjorde bara sååå ont! Plus att det har fått mig å tänka på när pappa dog för han dog på samma sätt som deras pappa...
Igår så såg/nästan mötte jag en person som jag helst hade velat glömma... Det gjorde inte det hela så mycket bättre...
Sen har jag saknat å göra någe me bäbben å dum som jag e har jag inte frågat henne heller eftersom att hon verkar ha fullt upp hela tiden... :/
Sen känns det som att jag kommer förlora en av mina bästa vänner oxå... </3 vill inte säga någ mer om det för hon vet inte att jag känner så ännu...
Å som om inte allt det här va nog så hade jag en liten gråtstund efter att ha pratat me Nicolina i telefon. Har nog inte riktigt insett att hon kommer va borta i några månader till...

Det enda pisitiva me dagen e att jag fick igång gräsklipparen (efter ett raseriutbrott) en liten stund så att jag hann klippa en liten bit av gården iaf!

Nu blir det popcorn å en sorglig film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0