Bullbak!

Idag gick jag upp tidigt för att gå in till grannen å lära mig baka bullar! Jag fick va me å se hur man gjorde degen å sen lärde hon mig hur man rullade dom å gjorde dom så där fina. Dock så blev inte mina så fina eftersom att det ju va första gången som jag rullade dom... Nästa gång jag bakar bullar så ska jag försöka att göra degen helt själv oxå. Men blir det problem springer jag in till grannen! Tack Reneé för att du lärde mig! <3

Jag har börjat få julkänslor... Vilket e konstigt eftersom att jag inte trodde att jag skulle få det. Liksom, i julas så tvingade jag nästan mig själv att fira jul så jag hann aldrig riktigt känna efter om jag hade julkänla eller inte... Men i år kommer jag nog verkligen ha det.. Så kan säga så hät: När jag väl har julstädat så åker pyntet upp! Inget snick snack om saken!



Julgranen från julen 2008. Första julen utan både pappa å mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0