Fredagen en 13:e

Ja, vissa ser den dagen som en tur dag å nadra som en otursdag. Jag börjar nog tro att det e en otursdag! Skrockfull som man e...

För hela dagen började me att jag vaknade å såg på klockradion att klockan va 07.45. Detta va inte bra eftersom att min buss går 07.50, å även om den går precis utanför mig så skulle jag aldrig hinna ändå. Jag la mig på rygg å suckade å svärde över att jag hade sån otur. Jag kunde liksom inte ta nästa buss som gick vid 9 eftersom att då skulle jag komma in när lektionen va över. Efter kanske en kvart så hörde jag bussen åka utanför. Jag tänkte "fan va den va sen då" å kollar denna gång va klockan e på min mobil. Då visar det sig att min klockradio går en kvart för fort! Så om jag hade kollat på mobilen istället så hade jag hunnit me bussen... Skit?

Sen några timmar så va det dags för mig å duscha. När jag tvätta håret så råkade jag få schampoo i ögonen å letade frebrilt efter en handduk. Men istället för att ta tag i en handduk så rycker jag till i duschdraperiet så hela draperiet å stången ramlar ner. Me i fallet så tar stången me sig allt som står i badrumsfönstret... Å duschslangen sprutar vatten på hela väggen... Skit igen?

Nej, fredagar som har datumet 13 ska man undvika...  Fast om man ska se det positiva i det hela så slöt dagen rätt bra ändå. Tacos, våfflor å godis hemma hos familjen Redner (minus två som befann sig i England).

Så slutet gott, allting gott?

Kommentarer
Postat av: tomtlund

hahaha förlåt man får inte skratta åt andra men de var lite kul med klockan å duschen.... min sambo har oxå ställt klockan fel fast med flit för att han skall komma upp i tid... ler....

hoppas allt e bra annars med dig!

kram

2009-11-16 @ 15:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0