Lyckligt lottad trots allt!

Ibland tänker jag på hur lyckligt lottad jag faktiskt e... Trots att livet suger, Gud e orättvis å allt för det mesta e piss. För det finns personer å saker i livet som gör att jag kan gråta av glädje! Å eftersom att det här e en sån där dag då jag inte vet om jag e glad eller ledsen så tänker jag försöka att skriva ner lite som gör mig glad...

* Jag har haft lyckan att få ha VÄRLDENS bästa föräldrar! Två underbara människor som satte mig före deras egna behov å gjorde så gott de kunde va det än gällde! <3

* Jag har världens bästa maka! Nicolina - vet inte va jag skulle göra utan dig!

* Jag har den bästa Nöten man kan ha! Som har gett mig en BSB-konsertbiljett i julklapp! Det bästa jag kunde få!!! Tack! <3

* Marika - den bästa partybruden man kan ha!!! Du å jag å alla våra år ihop! Å vi ska ha många fler år ihop! :)

* Jag har två storebröder som bryr sig om mig även om man inte alltid kan tro det...

* Jag har världens bästa ex-svägerska! Känt henne sen jag var liten, min låtsas-storasyster typ! :P

* Jag har möjligheten att få hålla på me något jag älskar! Dance in my life <3

* Jag har den bästaste extra-familjen! Familjen Redner - tack för att jag får komma hem till er ibland! :)

* Jag har de absolut sötaste, envisaste å roligaste tre små katterna! Älskar er!

* Jag har möjligheten att få bo kvar i mitt hus! <3

* Jag ska få se BACKSTREET BOYS!!! <3 <3 <3

* Jag har den gulligaste nallen i världen! Älskar min Nalle-Blund! <3

* Jag har ju helt klart världens snyggaste tatuering! ;)

* Jag har en keyboard! Tack mamma för världens bästa födelsedagspresent!

Det finns mycket mer som jag blir glad av, men de här e dem bästa! Jag älskar er alla! <3

Kommentarer
Postat av: Maken

åh sötnos! Vad glad jag är att jag får vara med på din lista! Kärlek i överflöd från ett för ovanlighetens skull soligt London <3

2009-11-27 @ 09:53:10
URL: http://nicolinaaliceteresia.blogg.se/
Postat av: din mumin

och DU förgyller mitt liv min vän!! Massa varm kärlek från kyliga umä

2009-11-27 @ 15:04:49
Postat av: Rednerpappan

Du får inte komma hem till oss ibland!

DU FÅR KOMMA NÄR DU VILL! BARA SÅ DU VET!

KRAAAMAR I MAAASSOR!

2009-11-30 @ 17:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0