Snart Stockholm igen...

Då e det snart dags för mig å åka till Sthlm igen. Men den här gången me Tutta å Emelie + på en lite roligare resa än va det e då. * Vila i frid Vivvan* Så på torsdag morgon bär det av! Hemresan blir på söndag eftermiddag typ.
Vi ska bo på ett hotell, jag ska försöka träffa min morbror å vi ska fira Tutta som fyller 39. Lugnet före stormen så att säga ;P jag hoppas å tror att det komer att bli en jätte rolig resa iaf! Första gången jag reser me Tutta oxå dessutom!

Men det finns en negativ sak me att åka iväg... Å det e att packa! Blä, jag hatar det! Ännu värre att packa upp dock... Man tar alltid me sig liiite mer än va man egentligen behöver å så köper man lite fööör mycket att det inte riktigt finns plats i väskan. Fast jag e typ helt pank så att shoppa e ett big no no för mig..! Får se om man köper någe iaf :)

Men nu e det dags att fortsätta me mitt här hemma, lite pyssel innan man ska iväg så där! :)

Så tjingeling så hörs vi snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0