Jag e tebax!

Guuud va längesen det var sen jag skrev här! Har hänt jätte mycket sen sist! :) Vi kan ta det i stora drag så ni hänger me lite iaf! :)

* Jag har varit i London och vänt igen! En upplevelse som jag inte kan beskriva... Tack Andréa å Jimmi för att jag fick resa me er! Flygresan gick jätte bra, trots några små stunder då det va lite scary... Jag hade en helt underbar helg me super söta Nicolina iaf!!! <3
Dessutom har Nico varit tebax på ön i två veckor oxå! Umgick me henne typ varje dag! :P Underbart!

* Sen direkt efter London va jag i Sthlm hos min kusin å gick på begravning, Tråkigt me begravningen, men härligt att få spendera lite tid me min kusin på tu man hand! Plus att dom kom till Gotland bara några dagar efter att jag va hemma igen oxå! :) å jag fick reda på att mitt yngsta kusinbarn flyttar gärna till mig, bara jag har chips å popcorn hemma å läser Pokemon böcker för han varje kväll :)

* Mitt mumintroll Marika har varit hemma på ön å det va sjuuukt roligt att få umgås me henne! det bästa va middagen och utgången själv me henne! <3 men nu har hon åkt igen... :(

* Malin å jag har hunnit me ett antal utgångar å små road trips! Nöten, jag, en bil å bra musik kan nog va det bästa jag vet! <3

* Jag har även hunnit jobba som personlig assistent i typ två veckor! Det va riktigt skoj å väldigt givande faktiskt! :)

* Lars, Marie å barnen har varit på ön å jag upptäckte att min bror visst kan spela minigolf! xD plus att deras hund kände igen mig!!! :D

Ja, det va väl det som har hänt mest i sommar :)
Nu i höst pluggar jag lite ämnen å fortsätter me mitt liksom... Jag känner att jag måste ha så mycket som möjligt å göra eftersom att det snart e 1-årsdagen av mammas död... Får se hur det blir...

Lovar att jag ska bli bättre på å skriva hur det går för mig här hemma! Å den här gången ska jag verkligen vara ärlig... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0