Alla Hjärtans Dag

Jag vet inte riktigt va jag tycker om den dagen faktiskt... Visst den e ju sjukt gullig å att ha en dag ägnad kärleken e ju en helt fantastisk tanke! MEN, nu kommer den stora frågan... Måste vi verkligen ha en speciellt utbestämd dag att visa de vi älskar att vi faktiskt älskar dem? Kan vi inte göra det när som helst å vilken dag som helst?
Kanske så e den där munken å hela den grymt fina historien ett påhitt å den här dagen e bara någe som handlare har hittat på för att få tjäna mer pengar...

Jag säger iaf: bojkotta alla hjärtans dag!
Å nej, jag e inte bara en bitter singel... Jag har kompisar som inte är singlar som håller me mig på den här punkten. Den här dagen borde inte finnas helt enkelt. Vi KAN visa kärlek vilken dag som helst å inte en utpekad dag i almenackan! Man behöver inte gå runt me å skryta me hur lyckligt kär man e å olyckliga ensamma singlar ska inte behöva vara lite extra olyckliga å känna sig lite extra ensamma just den där dagen...

Vi KAN visa kärlek ändå! Vi KAN faktiskt det!

<3

Så gå ut å börja visa kärlek för varandra! Vilken dag som helst!

Puss å Kram!

En extra puss å kram till min "make" som e i England! <3 älskar å saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0