Lite tankar om det forna å det framtida året...

Shit asså... Mamma har varit död i över ett år nu. Å det känns fortfarande som om det va igår allt hände. Men det gör det ju på sätt å vis me pappa oxå. Men på ett annat sätt. Svårt å förklara... Jag saknar båda sjukt mycket iaf!

Hur som helst, så e det ett nytt år som är fullt me nya möjligheter å förhoppnings vis ännu mera skratt, härliga stunder å minnen för livet! Så det e bara att blicka framåt å hoppas på bättre tider? För varför skulle allt bara skita sig å bli till det sämre när vi har fått ett helt nytt år att göra det vi vill göra? Haha, okej... Nu blir jag nog lite för positiv här!

Men va jag vet å va jag iaf tänker göra detta år e att ta för mig lite mer! Våga satsa å inte va rädd för att förlora! Minnena kommer alltid att finnas kvar å det e det finaste vi har! <3
Sen vet jag oxå att det här året kommer ha en jävla massa baksidor... Jag, K & L ska börja gå igenom mammas saker mer seriöst... Fuck, fuck, fuck e typ mina tankar om det... Sen kommer jag inte få träffa Nicolina förrän i typ maj!!! Hur ska jag klara mig?! Synd att jag inte fyller åt liiite tidigare, typ i februari, då kunde jag ha önskat mig en resa till London i födelsedagspresent :/ sen vet jag inte heller när Marika kommer till ön å hälsar på igen..det känns inte bra! det blir kanske till påsk.. Men jag vet ju inte ens när påsk inträffar i år! :( Sen så e det inte ens säkert att L kommer till Gotland i sommar.. Dom skulle kanske åka nån annanstans... Tack säger jag bara... Aja, jag vet ju orsakerna å dom får jag acceptera antar jag..?

Fast... Jag tror att man behöver ha lite dystra dagar för att kunna uppskatta de bra dagarna mycket mer! För om man inte har tråkigt ibland, hur vet man då när man har roligt?



Kommentarer
Postat av: Maken

Amen sister, du är så klok! Nog måste man uppleva lite downs för att uppksatta all the ups :) Usch, maj.... det känns så långt borta... MEN, jag tror lätt att tiden är förbi innan vi vet ordet av :) Kärlek i massor ♥

2010-01-12 @ 12:10:50
URL: http://nicolinaaliceteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0