Nu e det snart slut...

Ja, nu e mitt sommarjobb snart över... På ett sätt känns det skönt för det ger mig chans att hoppas på sol å kunna få njuta lite hemma i min hammock plus att det ger mig tid att verkligen börja (eller iaf försöka) ta tag i allt där hemma. Men samtidigt så e det så jävla sorgligt å sjukt trist att jag sitter här å gråter en lite skvätt... För, va fan ska jag göra om dagarna nu när hösten kommer? Å vilket håll ska pengarna rulla in ifrån när det börjar tryta? Å den kanske viktigaste frågan - hur ska jag överleva?
Att få jobb här verkar typ va omöjligt eftersom att det verkar som att jag e för ung å jag e tjej. Ursäkta mig då för fan... Jag trodde faktiskt att man fick jobbet efter personlighet å kunskap, inte pga att man har grått hår å en stake mellan benen? Jag har oxå stake! Bara det att min inte sitter mellan benen... Utan jag har stake i att jag inte tar någon skit! Men har det egentligen någon betydelse?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0