Sjuk igen...

Varför ska man alltid blir sjuk när man har så mycket att göra?

Jag har blivit sjuk igen. Sura uppstötningar, diarré som gör att jag knappt får behålla det jag äter (vilket typ bara e fil), kramp å håll i magen.. När jag går upp för trappan här hemma så håller jag på å dö, känns som jag sprungit flera mil och jag får svårt att andas å svettas som fan. Å nej allihopa, så fet har jag inte blivit eller fått så dålig kondis. Jag gick till Lärbro för att dansa igår, men det skulle jag inte ha gjort... När jag kom hem grät jag för att jag mådde så dåligt...

Å samtidigt som allt det här så e Kjell på mig som en hök om att jag måste städa... Hur fan ska jag orka det? Diska två glas idag å jag trodde jag skulle dö. Har sån jävla kramp i magen, vänster sida å ut mot ryggen. E det magsjuka på G igen eller?

Men men, får väl lyssna på storebror å städa iaf så han kan sluta gnälla nån ****** ****** ***** ***** gång........ Dör jag på kuppen så gör jag!

Kommentarer
Postat av: dansfröken

Min Älskade Lilla Töijs!!



De va absolut inte meningen att jag skulle göra dig mer sjuk!! Du måste säga till mig om du vill sitta istället.. Lova att du gör de nästa gång!! Hoppas du blir bra snart igen!!



Puss på di

2010-03-12 @ 08:38:53
Postat av: maken

Hörredudu, dö på kuppen??? NAHAJ DU, det tillåter vi icke!!! Jag har ingen som helst lust att bli änka so hang in there ;) Plus, vem ska få all min kärlek om du städar ihjäl dig, OCH vem ska skriva så underbart fina kommentarer på min blogg??? Och vem ska bara vara så där härligt underbar hela tiden så man inte kan annat än älska henne? Kort och gott, ta det lugnt och bli frisk! Lova ya! ♥

2010-03-12 @ 09:07:23
URL: http://nicolinaaliceteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0