Jag kommer sakna dig Elin

Igår så dog en helt fantastisk människa. En människa som jag har känt så länge jag kan minnas, som jag har lekt me å som jag alltid har sett upp till. Men ingen slipper undan helvetet å otur så självklart skulle denna underbara människa bli drabbade av monstret av alla monster - cancer.
Hon var å e fortfarande en fantastisk människa som kämpade så in i norden!

Hon lämnade en make, två små barn, sin mamma å pappa, en lillasyster å två småbröder.
Alla mina tankar går till er!

Jag e så tacksam att jag fick träffa dig i somras Elin å att jag fick krama om dig! Jag tror att det va ödet!
<3
Jag kommer att sakna dig å jag e tacksam för att jag fick äran att lära känna dig!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0