Dag 26 – Mina rädslor

Jag är rädd för väldigt mycket faktiskt. Jag är en riktig liten fegis faktiskt.

Jag är rädd för att mitt hus ska brinna ner eller för att jag inte ska ha råd att betala det.
Jag är rädd för att mina bröder ska dö.
Jag är rädd för att mina vänner ska skadas eller försvinna ur mitt liv.
Jag är rädd för att mina katter ska bli påkörda.
Jag är rädd för att glömma bort alla som jag har förlorat.
Jag är rädd fö att bli våldtagen eller svårt skadad eller svårt sjuk.
Jag är rädd för mörkret.
Jag är rädd för att bli alkoholist.
Jag är rädd för att aldrig få träffa mina föräldrar igen.
Jag är rädd för råttor och möss.
Jag är rädd för att aldrig få mitt körkort.
Jag är rädd för att visa mig på beachen i sommar.
Jag är rädd för att min favoritnalle ska brinna upp eller försvinna för alltid.
Jag är rädd för att bli ensammast i hela världen och för att andra ska se mig som misslyckad...

Och nu lät det jätte konstigt utanför så jag tror att jag ska släcka lyset och krypa ner under täcket.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0