Stamp stamp stamp...

Stamp stamp stamp.. Så låter det i mitt huvud och det är det som jag ser framför mig. Två fötter som står och stampar och försöker komma loss. Men något gör att dom inte kommer upp ur den där geggan. Och ingen vet hur dom ska kunna komma därifrån och gå sin egen väg...

Jag vet va jag vill bli. Jag vet va jag skulle kunna tänka mig att pyssla med. Jag vet dock inte hur jag ska komma dit. det borde va så enkelt att så fort man visste va man ville göra så blev man det. Man borde kunna komma in på vilka linjer man vill och inte kunna bli stoppad bara för att man har IG i Matte B. När man inte ens behöver Matte B i det yrket! Man borde kunna få chansen att testa på så mycket som möjligt, utan att bli stoppad när man vill jobba som diskare bara för att man inte har jobbat som det i tre år innan. Hur fan ska man kunna visa va man kan om man inte ens får en chans? Hur ska man kunna få göra verklighet av sina drömmar om allt bara går emot en hela tiden? Så va gör man?

Om ni har ett bra svar på det så får ni gärna berätta det!

Kommentarer
Postat av: Erik Friendforce

tja! jag gillar matte -lets go! ^_^

2011-08-22 @ 16:29:20
Postat av: Fred

Jag älskar okkså kater vi har myket gemenskap du jag, käns för att träfas ? X}

2011-10-25 @ 09:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0