Fula fluga flyg...

Jag har en väldigt irriterande spyfluga i mitt rum... -.- ni vet en sån där stor å äcklig som förmodligen trampat på någon äcklig bajshög å som låter irriterande mycket? Just en sån har jag i mitt rum... -.-
Det mest irriterande e att när den väl sätter sig ner å e tyst å e det MIG den sätter sig på!!! Jag får inte död på den heller, fick bara den att tappa ett ben. Den vägrar även flyga ut genom mitt fönster! :S hur dum får den bli??!

Okej, jag tar tebax det där... Den landa precis på mig. Jag skaka bort den å sa "sätter du dig på mig en gång till så dör du!" å den verkar ha lyssnat på mig. Fan, jag som verkligen ville slå ihjäl den...
Kanske låter psykotiskt, men jag måste ju få ut min ilska på något..?

Jag måste börja boxas :/

Kommentarer
Postat av: Rica

haha du har alltså oxå de problemet? jag brukar nattfightas med diverse småkryp på mitt rum :S allt från nattfjärilar till tvestjärtar. yäck! XD ja hänger förresten gärna på iden me boxning.. lr kickboxning =P

2008-08-12 @ 12:49:41
URL: http://[email protected]
Postat av: the bunny

Bara jag slipper bli slagen senare :P

2008-08-13 @ 02:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0