...

jag vet inte riktigt va jag ska skriva eller hur jag ska formulera mig.. så jag bara skriver...

i lördagskväll åkte mamma in till akuten pga en blödning ifrån tarmen/cancern (det e va läkarna tror/trodde iaf).. jag å kjell satt vid henne jätte länge innan vi åkte därifrån. i tisdags morse, ca 04.00, så ringde en sköterska å sa att jag å kjell kanske borde åka in så han hämtade mig å vi åkte in till henne å satt där till 14,15 nånting.. sen åkte vi hem igen å igår, onsdag, runt typ 17 så fick jag prata me en sköterska så vi åkte in till mamma igen.. lars kom sen på natten, vid typ 01.00. vi va där inne till halv fyra typ på morgonen.. så jag missa dansavslutningen.. jag å nico som hade gjort så fina änglavingar å jag som verkligen ville att malin å kjell skulle få se..

tack nico, malin å annso för att ni ställde upp så mycket för mig igår! <3

jag har nog inte mått så här dåligt på väldigt länge.. å jag tror verkligen inte att tårar nånsin tar slut..för isf skulle dom va slut för länge länge länge sen... jag vet inte va jag ska ta mig till.. läkarna kan inte göra någe mer mot blödningen än att ge henne blodhämmande.. allt bara för att cancern sitter där den gör..

varför har ingen nån kampanj mot cancer i bukspottskörteln???! varför bara bröstcancer, hiv/aids, prostata, hjärt- å lungsjukdomar, mm... varför inte den här sortens cancer?!?!?! den här cancern går INTE att operera eller att stråla bort! man måste förlita sig på cellgifter..å som ni märker så e inte det nån jävla tröst!

fan va jag hatar allt just nu!



om jag lovar att alltid diska, städa, laga mat, ge hönsen å katterna, plocka ägg, städa mitt rum, ta bort mina grejer från ditt rum, aldrig skolka, ta körkort, fixa ett jobb, betala räkningar, aldrig sitte länge vid datorn, inte va uppe sent, va hemma när du vill det, göra allt du ber mig om... kommer du hem till mig då mamma? jag behöver inga julklappar...jag vill bara fira jul me dig..jag struntar i pepparkakorna å alla sorters kakor..i granen..kalle anka..allt.. bara du kommer hem.....
jag vill verkligen det mamma

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh.. jag tänker på er mycket ska du veta. önskar att jag va på ön nu så jag kunde komma å ta hand om dig lite..

STORA STORA KRAMAR

2008-12-11 @ 12:59:18
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Nicolina

Varsågod hjärtat, du vet att jag gör det när än det behövs! Du är ju söt så man blir rörd! PusseliPuss

2008-12-11 @ 16:50:28
Postat av: Madde

Usch, nu börjar jag nästan gråta här :(

Jag vet nån som nyligen har gått igenom

ungefär det du går igenom nu, men det

slutade dock inte väl... Hoppas din mamma

fixar det här!



Tänker på dig..

2008-12-11 @ 17:04:06
URL: http://maddie88.bloggg.se
Postat av: Malin

Åh, Sara :( vet inte vad ja ska skriva riktigt.. mer än att jag tänker på er väldigt mycket .. :(

Ta hand om dej .. massa kramar Malin

2008-12-12 @ 11:05:27
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0