Ännu en helg av mitt liv har gått

Jahapp... Då gick det ett bra tag igen sen man skrev blogg då :/ måste försöka bli bättre på det! Ännu en sak att skriva upp på min "att-göra-lista"! :P

Nu e det då söndag så tänkte berätta lite om min helg! Vi kan börja me fredagen... Fredag, fredag, fredag... Då gjorde jag inte mycket mer än att gå en liten promenad me Marika, kolla på Scream 2 (för kanske 5:e eller 6:e gången - alltid lika läskig!) å sen sitta nån timme vid datorn. Tänkte duscha men vårt vatten tog slut :S så därför va jag jätte glas när jag vakna i lördags morse å mamma sa att en hade vart här å fixat så vi hade vatten igen! :D

Efter en välbehövd dusch ochnågra rostade mackor så va det bara att börja promenera ner till Lärbro (3 km) för att åka me bussen in till Visby å jobba. *stolt*

Det nya jobbet kändes bättre den här gången för vi fick bättre kontakt :) plus att vi såg den andra Narnia filmen (som borde ha haft ett annat slut...). Hela kvällen slöt iaf me att Nöten å jag gick ut på HP. Vi mötte Elin ute å hon va grymt cool i sina 80-tals kläder. Även om skitungen inte ens va född på 80-talet ;) allt som allt så va kvällen gdkänd, men inte mer (av olika anledningar...).

Men f*n va svårt det har vart å komma igång idag då! :P men nu senare ikväll så har det visat sig att jag har feber så :( måste va någe virus som går asså... Men hade jag fått choklad idag så hade jag säkert inte varit sjuk! Men men, får nöja mig me popcorn :) det funkar alltid!

På återseende!

.P.S. Hon jag jobba me tyckte att jag såg annorlunda ut mot sist vi träffades. Typ att jag hade varit me om en make over :P haha! Ska man ta det som en komplimang eller inte? :S haha xD .D.S.

  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0